November 8, 2008

Will be Gone for 1 week, having IMPORTANT FINAL TEST!

Nothing to do
Listen this song very nice in Taiwan show
"Star Light Club"
very nice
so
read at the lyric!
歌曲:离开我
歌手:s.h.e&凡人 专辑:离开我
我把你的电话从手机里消除了
我把你的消息从话题里减少了
我把你的味道用香水喷掉了
我把你的照片用全家福挡住了
你让我的懂事变成一种幼稚
你让我的骄傲觉得很无知
你让我的朋友关心我的生活
你让我的软弱陪伴你的自由
离开我你会不会好一点
离开你什么事都难一点
车来了坐上你的明天
车走了我还站在路边
离开我你会不会好一点
离开你什么事都难一点
风来了云就会少一点
你走了我住在雨里面

6 comments:

Anonymous said...

good luck for your final test!

Anonymous said...

good luck in ur final test!
gambateh!

ClArEnCe lOvE WinNIe said...

@ parantar, HI! welcome to our blog!
@pl, TQTQ

Anonymous said...

good luck in your finals.. :D

Anonymous said...

tq leecjien

Ksteeng1122 said...

Of coz I ingat u! Wish you good luck at ur final test!