June 25, 2008

我要你的拥抱

最近一直很乱
老爸一下叫我读这个
一下又叫我读另一个
到最后又叫我读回中六
到现在我什么都还没开始
我很纳闷啊!!!
到底是怎样? 给我个答案嘛。。。
超伤心的
又不高兴
心很脆弱
差部多每天哭一次
连现在在写什么都不知道了
亲爱的
多希望能得到你的
拥抱
紧紧的抱着我
告诉我
要坚持一点
要放松一点
要乐观一点 要看远一点
要乐活一点
每次紧紧的抱着你
让我很温馨
亲切
放松
安慰
希望下一次见到你
你会给我紧紧的
拥抱

11 comments:

sKy said...

为你默哀
到现在还在犹豫自己的决定
时间很快就差不多快一年了唷
我的第一个学期也快完了
未来的路是自己走的
别人帮你决定的路
是你想走的吗
最重要的是你要的是什么样的路
决定了 就不要动摇

Kroy said...

form 6 it's too late le kua~in ur case, u shouldnt listen any advise anymore, but is think by urself and make decision by urself~and no regret!whn u regret, it means u're wrong~dat's why we shouldnt regret~so, all u hv to do is know wat u good at and interest~

ClArEnCe lOvE WinNIe said...

Haiz...u all call my house n tel my dad...i will very thnksful if u help me...huuhuuhuu..

ClArEnCe lOvE WinNIe said...

Ohya,I HV my decision,nt is still thinking of it!jz my dad dunwan,not my problem...

Anonymous said...

哦,就小心选择你所要走的路,祝福!
我也要win美女抱抱我啦!!! XD

@ SmalL G!RL said...

my oh my!!! it sounds like it's not just sth to do with ur choice in studies leh...

d yung bao thingy, wat's dat?

dn cry lah, nan zi liu xue bu liu lei...haha, sry, im nt gd in pujuk ppl...=( bt, any prob will b over soon, cheers!

Anonymous said...

选你所爱~爱你所选~~~all da best~~~

Akira 思胜 said...

好好选择你的路吧...
最重要是要努力走下去哦..

Unknown said...

cla, lately winnie post a lot haha.. I love it when u guys come to post sth about the touching words hahahah :) cool!!!

蓝夜雨PL said...

现在不管读什么都好像有点迟了,就算你现在回去读F6,人家也未必会收你,因为开学那么久了,我都快考试了.
所以,你还是趁这段时间好好想一想自己想读什么+说服你的爸爸.加油!

@ SmalL G!RL said...

yaaaaayyyy!!!!! you!!! you!!! you!!! wo de mama you gei wo de ddy YUNG BAO!!!!! weeehooo.... DDy kai xin ma?